Gå til innhold

blir så sint og stresset!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 28 uker på vei..... barnefaren flyttet ut da jeg var 2 mnd på vei..... han kom luskende tilbake noen uker etterpå.. er ikke flyttet sammen igjen, men prøver sånn forsiktig å se om vi kan funke igjen..

I går dro han på byn med en venninne, jeg prøvde å si at jeg stoler på han og at han skulle kose seg...

Det siste jeg hørte var at to kompiser skulle hente han og så skulle han dra på byn med de. Var inne på facebooken i sted og der ser jeg at han har kommentert et bilde fra hun venninnen sin profil.. altså hun var pålogget og han skrev en kommentar fra hun. Da var klokken ca 6 i dag tidlig. Og så hadde han tatt en sånn quiz "would you have sex with me".... midt på natten mens han var med hun........ I mine tanker har jo hun tatt den quizen og selvfølgelig!

Kanskje jeg legger mer i det enn det er, jeg er veldig flink til å lage historier i hodet mitt... men helvete heller!!!!!!!!!!!!!!! jeg er full av hormoner og mistenkelig til tusen!!!!!!!!! Hater dette...... Måtte bare få det ut.. Er kvalm her jeg sitter og babyen sparker som en gal fordi jeg er stresset!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha sparket barnefaren til helvete,slik oppførsel hadde ikke jeg akseptert nei.Ta å be en av dine guttevenner med ut en kveld,ikke for å drikke selvfølgelig nå som du er gravid,men for så å være ute hele natta,se va han reagerer på det.Herregud jeg hadde bare bedt han ryke å reise,men skjønner godt at du ikke vet va du skal gjøre,du e jo sikkert gla i han,å tenker på barnet dere skal ha sammen.Lykke til,klem til deg å nurket i magen :-)

Skrevet

Han høres ikke mye ut å samle på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...