Gå til innhold

gjærri knarken ?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

min samboer vil aldri at jeg skal kjøpe noe nytt,jeg må ha nytt tørke stativ,det jeg har er knekt koster 89 kr på rimi,neida han har tatt det med seg for å fikse på det.

.Lille gutt trenger sprinkel beskytter,jeg sa i morgen kjøper jeg det .Nei jeg spikrer på noen plater var svaret. Gutten har vokst ut av bade balja ,jeg sa vi trenger nytt,nei jeg har en bade stamp i tre hos besteforeldrene mine,men vet ikke om den er tett da.

Men sånn ellers så får jeg penger til mat,klær til datteren min,og han sier alltid trenger du penger. Jeg har egen inntekt så i morgen drar jeg å kjøper.Lurer på hvorfor han er sånn??

Soffaen er det en del hull i ,jeg arver nå noen penger og sa jeg har lyst til å kjøpe ny salong,men han sa nei vi kjøper når vi blir ferdig med husbygginga om 2 år.legg på noen tepper

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke han alene som bestemmer over økonomien. Du har jo egen inntekt, og må da vel kunne selv bestemme hva dere trenger og ikke trenger. Dra å kjøp badebalje du. Det ville jeg gjort, selv om min samboer eventuelt ikke ville det. Og en trestamp er jo ikke noe bra, den er tung osv. Og når han ikke vet om den er tett engang.

Og springelbeskytter? Mener du sånn sengekant da eller? Går jo ikke an å bare spikre noen plater, må jo han også skjønne!

Og hvis det er hull i sofaen, så er det ærlig talt på tide å spandere seg ny. Trenger jo ikke kjøpe en svindyr en, finnes mange fine sofaer til litt mindre.

Skrevet

ja sånn man har rundt senga,så ikke babyn trer ben og armer i mellom .Ja og når det gjelder soffa så vil han vente i ca 2år,til huset er ferdig og kjøpe noe ordntlig til 20-30.000sier han .jeg skal i alle fall ikke vente i 2 år til ,jeg kjøper en litt billigere nå ,og slippe å være flau over stua når folk kommer.Og hvor i helvete skal jeg ha bade stampen da spurte jeg ,jo i stua svarte han ,så i går måtte jeg bade lille gutt i en høy balje som var for liten+ at jeg måtte ha den på gulvet da jeg ikke kommer ordntlig nedi med armene når den er så dyp.

Så der satt jeg på kne på gulvet og kom nesten ikke opp igjen ,med en baby på 12 kg,+mine rygg plager .Nei går å handler det jeg trenger i morgen ,så får han kjefte etterpå hehe.

Skrevet

Det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse, stå på ;)

Skrevet

Dessuten kan du bare si at det faen ikke er han som er hjemme med ungen og skal bade osv. Så det må du få lov til å bestemme selv!

Skrevet

Det var det jeg sa til sambo da han mente det var fullstendig tull å kjøpe ny bilstol, MED base, når vi egentlig kunne låne en hos en kompis av han.. jeg sa at det er da faen ikke han som skal drive å bære ungen inn og ut, og må ta av beltet for hver gang med en bilstol uten base! Så jeg kjøpte den, mot hans vilje.. :)

Skrevet

Kanskje på tide å bytte ut gubben også? Ship han ut samtidig med sofan og det ødelagte tørkestativet.. ;o)

Skrevet

Kjenner meg litt igjen, men han er faktisk ikke sånn når det gjelder hverdagstingene.. er mer når jeg skal ha nye klær eller noe sånt at han reagerer.. :) Bare si ifra til han om at du vil ha ny sofa, du betaler og sånn er det bare :)

Skrevet

ja ikke sant best å logge meg ut han liker ikke at jeg sitter her heller hehe.huff ikke morro ,men snill ellers han

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...