Gå til innhold

Påkledningstips...har jeg på for mye tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på skogstur i dag.

Det er sol men det blåser en del og kan være noe kjølig i skyggen. I skogen hvor vi skal pleier det å være litt surt..

Blir det for mye å ha på;

Bomullbody og strømpebukse, genser på overkroppen, en hel fleecedress og parkdressen utenpå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel bare å ta av fleecedressen hvis det blir varmt. Bedre med litt for mye man kan ta av enn litt for lite og ikke noe ekstra.

Skrevet

Høres litt mye ut.. Skal ut i skogen med jenta mi også da tar jeg på henne ullstrømper og ulltrøye og en hel fleecedress.. Jeg hadde kanskje droppe den ekstra genseren?

Skrevet

Det må nok du som mor avgjøre selv....

Putt fingrene ned i nakken på ungen etter en stund, eer det varmt -kle av barnet, er det kaldt- kle på mer!

Skrevet

Parkdressen synes jeg er godt å ha på da det blåser en del nå og den stenger for vinden. Og så vedder jeg for at tuppa skal ta seg par utforsknings-turer inni skauen.

Fleece dressen under fordi det pleier å bite/ være kjølig der vi skal gå. Men kanskje det holder med body og strømpebuksa under fleecedressen og droppe den ekstra genseren..

Men hadde dere gått for bomull eller ull body og strømpebukse?

Sorry alle spm. men hvert år så blir jeg like mye i villrede ang påkledning..

Skrevet

jeg ville heller tatt på ullbody og ullstrømpebukse. det isolerer selv om barnet blir våt inn til klærne. istede for at ungen skla gå og fryse fordi bommulsklærne er våte.

Skrevet

Når ungene var ute her i sted så kledde jeg de i ullundertøy, fleece klær og høst dressen over. De var passelig varme. Her er det 6-7 grader, blåser og er litt surt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...