Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Det lukter av tisset mitt.. Litt sånn.. Tja.. Søtt?! =S Det gjør ikke vondt når jeg tisser da, men.. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Ta tranebærkapsler evnt. drikk tranebærjus hvis du har mistanke om blærekatarr.. svart sterk kaffe hjelper også, for da får du rensa systemet pga det er vanndrivende.. hvis du bare har begynnende blærekatarr så kan det forhindre at det blir verre, har hjulpet meg mange ganger. Men har du fått skikkelig blærekatarr på det selvfølgelig behandles hos lege. Men for meg høres det ikke ut som det bare pga lukt.. vet ikke helt hva det kan være..
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Jeg har alltid trodd at man kjenner urinveisinfeksjon ved svie når man tisser, men i følge jordmor gjør man ikke alltid det når man er gravid. Er du usikker er det bare å ta en urinprøve og dra til legekontoret ditt, er bare å levere den til kontordamam og du får svar innen 10 minutter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå