Gå til innhold

Hmm?...

GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen eg kjenner "viste" at eg var gravid før eg sa d, di mente at di kunne se d på meg. Uten at eg har mage. Hun ene venninna mi sa hun hadde hatt mistanke siden juni, å da viste eg ikke det selv en gang.. Går dette ann? hun sier at hun så det i ansikte mitt, at det var litt mer opplåst eller noe, mn eg ser ingen forandring.. Mora hennes hadde vist også sett det på meg, å etter en ferie vi var sammen med di i sommer så var di nesten 100 % sikkre på at eg var gravid...

Mora hennes har vist sett det på andre folk og før de fekk hørre det..

Går dette virkelig an? er jo litt kult å kunne se noe sonn da men :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det går an :)

Man trenger ikke nødvendigvis bli oppblåste i ansiktet, men ett eller annet forandrer seg.. jeg jobba sammen med ei som hadde blitt spurt om hun var gravid igjen, selv om hun ikke visste at hun var det selv.. hun ble helt sjokkert etterpå når hun tok en test..

Så det går an ja.. :)

Skrevet

Fra bladet gravid:

"Det er nemlig ikke bare kroppen som forandrer seg når du blir gravid. Mange opplever også at de ser annerledes ut i ansiktet. Som følge av hormonforandringene som inntrer i kroppen når du blir gravid, sender du også ut luktsignaler. Kvinner har bedre luktesans enn menn, og kan derfor få en følelse av at det er noe annerledes med kollegaen eller venninnen uten å kunne sette fingeren på hva det er. Kvalme kan gjøre at du blir både blek og mister noen kilo, noe som igjen setter spor i ansiktet. Mange blir også svært trøtte i begynnelsen av svangerskapet, og dette kan gjøre at du ser mer sliten ut enn vanlig. Man kan også få hevelse i ansiktet og hudforandringer i fjeset.

På grunn av at blodstrømmen økes ved graviditet og hjertet må arbeide hardere kan den økte blodsirkulasjonen gjøre at den gravide får en frisk og rød farge i ansiktet"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...