Vannmann35 Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Da er jeg gravid, for første gang i mitt liv - dette er veldig spennende :-) Vet ikke helt hvordan vi skal forholde oss til det, det føles litt uvirkelig. Tenker vi ikke må ta noe for gitt, det er jo mye som kan gå galt underveis... Får krysse fingrene!
Veresa Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 åå.. så koselig.. gratulerer så mye å håper spiren sitter å blir stoor lemz
floga har endelig fått spire Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Gratulerer så masse:) Lykke til!
Små Einsteins Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Gratulerer så mye, lykke til i svangerskapet.Du har en spennende tid i vente:)
påtjukken Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 gratulerer så mye.. dåke har ei kjempe spennende tid forann dåke!! lykke til videre i sv.skapet:)
Vannmann35 Skrevet 28. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. september 2008 Takk :-) Hvilket forum her er det som gjelder når man har blitt gravid da? Har jo tusenvis av spørsmål nå....!
idapia84 Skrevet 28. september 2008 #7 Skrevet 28. september 2008 Gratulerer masse med baby i magen:) en side som jeg brukte når jeg gikk gravid var barnimagen.com... Lykke til, og kos deg masse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå