Gjest Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Ja, har testet og det gikk jo som forventet. Blendahvit og atter blendahvit. Ikke en bitteliten antydning til strek en gang!!! ARGH!!!! Så nå gidder jeg ikke ta crinone heller... Fader altså!!! Hvorfor skal det være så vanskelig å få den til å sitte?? Det er jo ikke befruktningen det er noe galt med, men hvorfor vil den ikke feste seg? Vel, vel, får vel legge en slagplan videre nå da. Heldigvis fikk vi jo 2 på frys denne gangen.
Suretær Skrevet 28. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2008 Æsj, så dritt!!!! Hva er det som skal til liksom, man kan jo bli helt frustrert.. Grrr.....!! Føler virkelig med deg, håper så dere lykkes neste gang. Trøsteklem..
♥Irbeni♥ Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Hei Turbo.. Så synd med den negative testen, men for å gi deg et lite halmstrå så sa Tromsø til meg at jeg ikke måtte stole på en test tatt før rugedag 14! Derfor skal jeg inn til blodprøve 20 dager etter innsett.. Dette for å være helt sikker! Så håper du fortsetter å håpe littt til.. Jeg er på rugedag 8 idag, å tenker å ikke teste før neste lørdag... Må leve i håpet så lenge så mulig.. Selv om jeg i dag våknet opp med endel menssmerter.. Så denne søndagen har vært brukt til å springe på do å sjekke!!!! men ingen tegn til mensen ennå.. HuFF! Jeg "dytter" på og krysser fingrene til i morgen for en positiv overaskelse!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå