Gå til innhold

***<DAGENS MIDDAGSTRÅD>***

Tommage♀♂

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skal jeg lage komle. Hos oss koker vi salt kjøttsuppe, og har komle og bacon til. Nam nam, gleder meg til middag=)

Hva skal dere ha i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmelaget lasagne med salat og hvitløksbrød=)

Skrevet

Ååååå, komle! :):) Det har jeg aldri laget, men skulle gjerne ønske jeg kunne det altså.

Vi skal ha rester fra mousakkaen i går. Fort og gale siden vi skal på fotballkamp klokken 4.

Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR
Skrevet

her blir det nakkekoteletter og fløtegr. poteter =))

Skrevet

Klart du kan lage komle, det er veldig enkelt altså=) Skrell potetene, rasp dem i foodprocessor, klem ut vannet, bland i byggmel og salt, form dem til boller og kok. VOILA!

Skrevet

Vi skal ha får i kål jippi hehehe...

Skrevet

Vi skal også ha komler.. Med salt kjøtt, pølse, bacon og kålrabistappe:-) Mmmm.. Skal begynne å lage nå:-))

Skrevet

Svigerfar har invitert på pinnekjøtt og mamma har invitert på fårikål..takket ja til pinnejøttet i går, så må desverre stå over fårikålen i dag, men mamma skal prøve å spare litt så jeg kan få i morgen:)

Skrevet

Tror det blir laksefileter med pesto ...? :-)

Skrevet

Fersk spinatpasta med oliven, hvitløk, spinat og noe mer. Må bare finne ut hva vi har av mat først:)

Skrevet

Oksestek med fløtegratinerte poteter, rødvinssaus, babygulerøtter og blomkål:)

Skrevet

Skulle ha fårikål, men de var utsolgt for fårikålkjøtt på obs sent i går ettermidag, så da blir det svinekoteletter m masse godt tilbehør i stedet :)

Fårikål neste søndag forhåpentligvis da :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...