sprø prøver Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Etter 2 år med prøving og temping, begynner jeg å bli gal her. Har hatt et opphold med temping, men begynte igjen denne syklusen. Har gått på dobbelt pergotimekur. 6 dager etter el hadde jeg menssmerter, og tempen steg etter det. I dag tidlig tok jeg tempen igjen, og den viste 37,0. Så dum som jeg er, tok jeg tempen igjen "for moro skyld" rett før jeg skulle stå opp, og da viste den plutselig 36,9. Litt panisk, måtte jeg selvf ta tempen igjen etter at jeg hadde stått opp, og da var den 36,8!!!!!!! Tok tempen i sted igjen, og da var den oppe i 36,9 igjen - men er det ikke sånn at tempen skal stige i våken tilstand da??????Huff, dette er ikke sunt!! Hva synes dere om tempen min egentlig, er det tegn til trifasisk? http://www.fertilityfriend.com/home/17e9a9
sprø prøver Skrevet 28. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 28. september 2008 Noen som kan gi noen synspunkter, please?
lille_luna Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Synes tempen din ser lovende ut :-) Du må bare se bort ifra de tempene du tok etterpå, for det er den første som er reel. Nå må du bare vente å se videre om du får en + snart ;-) lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå