Gå til innhold

Skal jeg ta sjansen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

på å spise fårikål?;) Svigermor har invitert oss på fårikål i dag. Gullet har ikke reagert på noe spesielt før. Har spist litt løk ved flere anledninger uten at han har reagert. Ville dere tatt sjansen? Eller er det FY FY? Gullet er 3 mnd. Visst det har noe og si..

Takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler deg å ikke spise en diger porsjon, men å smake litt.

Man kan jo faktisk ikke la være å prøve, er jo bare sånn man finner ut av ting. Men ikke overdriv med så mye første gangen, da du ikke vet hvordan han reagerer enda. Får han vondt i magen, så vet du at du må være litt forsiktig med det. En god regel er at det DU får luft i magen av, får også han luft i magen av.. men han trenger ikke droppe det helt uansett, men prøve seg fram!

Skrevet

spis mer får enn du spiser kål så skal det nok gå bra:o)

 

Du trenger jo ikke ta en stor porsjon med bare kål lissom;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...