JC:-) Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Er det noen av dere som kjenner symptomer tidlig? Er 2+5 i dag, men har ømme bryster oog vondt nederst i magen. EL var den 22.sept. Kan jeg være gravid og kjenner det allerede?Skal jo ikke ha IKM før den 9. oktober.... så det er jo litt for tidlig å teste.
Snabeltann Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 selv får jeg alltid ømme pupper allerede et par dager etter EL og mensmurringer omtrent samtidig.. ømme pupper kommer av at progresteronnivået i kroppen stiger, og mensmurringene kan være f eks at egget blir presset ned mot livmoren.. dette KAN være symptomer på graviditet.. men hos meg er det et sikkert tegn på at jeg IKKE er gravid når puppene blir mindre ømme igjen rett før IKM.. hvis progresteronivået synker kommer nemlig tanta, det må opprettholdes for at det skal bli barn..
Vannmann35 Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Jeg hadde siste mens 23 aug., og testet positivt, skal være i 5 uke. De siste to ukene har jeg følt meg veldig trøtt og uopplagt - på den måten at hverken 8 eller 10 timers søvn har hjulpet... Har også følt meg småkvalm hele dagen den siste uken, samt har hatt ømme bryster og smerter i magen. Jeg har vært usikker på om dette har skyldtes noe som går (flere på jobben har vært syke), at mensen snart skulle komme, eller graviditet... Det viste seg å være det siste :-) Det er uansett vanskelig å tolke symptomer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå