Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Vi ønsker oss kun to ting... Er dette frekkt og ønske seg? Gavekort på Ving. Vi elsker og reise! Det er nok det som er den store pasjonen vår i livet! Men med familie er det vanskelig og spare til en sånn ting. Annet som må prioriteres... Er det kjipt og ønske seg? Og deler til et service vi samler på. Vi har ikke hus enda og vil ikke ønske meg noe til et hus jeg ikke har om dere skjønner. Enkelt og greit?
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Vi hadde også problemer med hva vi skulle ønske oss.. Da vi flyttet sammen, hadde vi til alt overmål 2 av alt! Så vi ønsket oss servise på til bords.. hvis ikke så kan man jo bare gi penger? Gavekort på ving syntes jeg hørtes ut som en super idè!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 nei,synes det er en utrolig god ide..hvorfor ikke ønske seg noe man kan ha nytte av enn å få noe for og bare putte i skapene?.. vi ønsker oss også reisegavekort.. vi har jo alt annet.. mangler jo noen deler av glass og serviseseriene vi samler på,men skulle alle gitt oss det,kunne vi nok dekket opp til 70 gjester.. =)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Takk for svar jenter! Ettersom vi ønsker oss både gavekort og ting til et servise vi samler på blir det jo noe for alle... Ikke alle som synes det er stas og gi penger og det respekterer vi jo. Men dett er liksom det vi ønsker oss og da er vel det greit regner jeg med. Føler liksom ikke at jeg vil gå i en butikk og lage ønskeliste av ting vi ikke trenger eller ønsker oss bare for at man skal ønske seg ting til skapene, hehe. Takk HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå