Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Tenker da ikke på de som bare vasker med vann og tar på en fuktighetskrem, men de som steller huden sin ordentlig. Hva gjør dere, og hvilke produkter bruker dere?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Jeg bruker jojoba rensekrem hver kveld. Og Aloe nattkrem hver natt. Begge fra body shop. På dagen bruker jeg Vitamin C serum fra body shopog så jojoba fuktighetskrem også fra body shop. Under øynene bruker jeg garniers øyenkrem fordi jeg faktisk fikk den anbefalt av hudlegen! Ellers så drikker jeg mye vann. Jeg har veldig tørr hud og den skrumper opp om jeg ikke bruker en rik fuktighetskrem eller drikker mye vann.
tante grusom master of law Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Jeg bruker precleanse etterfulgt av cleanser og toner fra dermalogica. Så en ansiktskrem fra samme merke. Synes dermalogica er det beste!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Jeg pleier å bytte på litt jeg. Kan bruke alt fra Decleor til Aco produkter. Jeg har sensitiv hud men litt sorte prikker. Kan ikke pga den sensitive huden bruke sterke rynkekremer (får eksem av de) Har brukt hele harmoni (tror jeg den heter)serien til decleor, den er kjempefin. Bruker da dag og natt kremen, roseoljen (tror jeg det var) og ansiktsvann. Akkurat nå bruker jeg Cosmica for sensitiv hud, billig fra apoteket men jeg syntes faktisk den er helt grei. Da bruker jeg ansiktsvannet og dag/natt krem + at de har en gel mot sorte prikker som er utrolig effektiv. Jeg bruker cliniderm ansiktsvask (apoteket). Et slags skum som virkelig renser ansiktet følerjeg. En gang i uker bruker jeg nr 7 mikro-dermabrasion, en skikkelig god peeling. Pluss at jeg bruker div ansiktsmasker etter formen min: bruker også Dr Hauschka i noen perioder
tante grusom master of law Skrevet 28. september 2008 #6 Skrevet 28. september 2008 De koster ca 3-400 per produkt, men jeg handler på strawberrynet.com, der er de mye billigere:) Det lønner seg dog å gå til hudpleier førstegangen for å få sjekket hudtype, slik at du får riktige produkter.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #7 Skrevet 28. september 2008 Jeg har "full pakke" fra Mary Key. 3 i 1 ansiktskrubb, dag/nattserum, fuktighetskrem og øyekrem. Og sminkefjerner. Utrolig fornøyd med de produktene. Aldri hatt så fin hud:o)
Gjest Skrevet 28. september 2008 #8 Skrevet 28. september 2008 Har fått skikkelig problemhud etter svangerskapa så derfor renser jeg huda morgen og kveld for å holde det nogen lunde i sjakk, bruker NormaDerm fra Vichy, fås kun kjøpt på apotek. Bruker rensegel og ansiktsvann, pluss fuktighetskremen morgen og kveld, peeling en gang i uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå