Gå til innhold

Gud så feit jeg har blitt!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

To barn på to år og pluss 20 kg som skal vekk! Off! Nå er det bare å kutte sjokkisen og begynne å gå altså... Har fortsatt smerter i bekken og ks-sår, men håper det blir bra snart så fleskeræva blir mindre! Ikke rart det er null sex for tia. Flere i samme båt? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke 20 kg, men det er vel nesten 8-10kg som jeg helst hadde sett et annet sted enn på magen, rompa og lårenen mine!!! Jeg prøver å rocke med rockeringen min (som jeg kjøpte i mai) og så har vi en ellipsemaskin som jeg egentlig burde gå på 3 dager i uka. Men det blir liksom litt glemt også....

Spiser ikke sjokolade, prøver å spise hver 3.time ver dag, er ute hver dag (jobber i bhg) så jeg er i bevegelse, Brus drikker jeg veldig sjelden, er i det hele tatt blitt veldig flink til å spise lite snop!

Men det tar lang tid dette her kjenner jeg =))

Skrevet

Jepp.... har "bare" 10 kg å få bort jeg da, men de virker uoverkommelige. Gutten min er 1 år og jeg har slitt med smerter i muskelfestene og ledd i bekkenet like lenge. Får så vondt om jeg trener/går for mye og lenge. Dette fører til at jeg går veldig sakte ned i vekt (om i det hele tatt).... dårlig selvbilde, og i allefall dårlig sexlyst. Kjipe greier.... men skal komme over denne kneika ja!!! Ikke sant? :)))

Skrevet

Ja, vi må jo det! Jeg vil ikke ha så dårlig selvbilde og se sånn ut. Er veldig utilpass og vil helst ikke vise meg blant folk. Ikke noe gøy! :(

Skrevet

Fikk to tette jeg også.....og hadde etter fødsel og at ødemet var borte fra kroppen 15kg igjen...de tok jeg av på ca 12mnd :-)

Skrevet

Uff ikke minn meg på det da;)

jeg har ca 10 kg jeg og... og de gjør vondt! spessielt når alle veninnene mine er så tynne og slanke og de tar masse bilder når vi er i lag og jeg ser de senere... uff grøsser da... ser jo jeg er dobbel så stor..

når vi er innpå det kunne eg gjeeerne vert litt brunere(såg bildene fra sist helg i sted)--

men eg er eneste som er mamma da ;)

nei liker ikke vise meg ute så godt heller.. går bare rundt å dasser i joggeklær her heme og når vi er på tur... men skal eg til byn eller senteret eller noe så prøver eg så godt eg kan å freshe meg opp med sminke for å få vekk de ekle svangerskaps-kvisene og de mørkje ringene under øyenne-. uff føler megh ikke myyye fresh nei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...