Gå til innhold

Tok en test nå.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

... og den var neg..... =( men er enda 4 dager til ikm, så er vell lov å håpe at jeg enda kan være gravid?? eller hva tror dere jenter???

sist jeg var gravid fikk jeg svak strek to dager etter ikm, så håper bare at mitt hcg stiger sakte=)=)

 

trenger noen gode ord =) hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

 

jeg tok en test for 2 dager siden..d.en var neg, og tok en test i dag:) og den hadde en svvak strek, enda 3 dager til ikm:) så jeg skal teste på ikm dagen også=) så er jo fult mulig at du får en pos. test om et parr-3 dager:D

 

lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...