Blomsterenglene Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Her er det et strååålende vær, Så tenkte kanskje jeg og lillemann skulle tatt oss en tur opp til tippoldemor for å hilse på..
LillyLilly Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Litt sånn merkelig vær her i dag, regn, sol og overskyet! Men hva forventer en når en bor i Bergen!! Så i dag er vi inne og rydder og vasker klær og ordner! Har ikke fått vasket eller ryddet ordentlig siden vi kom hjem for sykehuset for ca 8 uker siden!!
Mammaaaaaa Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Rydde, vaske klær, gå tur i skogen og se fotballkamp:D
Gjest Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Jeg og tuppa har ryddet og vasket i leiligheten nå, bare gulvet som gjenstår + litt stryking som jeg skal ta til kvelden. Nå spiser vi frokost, og når vi er ferdige med det og samboeren min har stått opp så skal vi gå ut en tur tenkte vi er så nydelig vær her og jeg trenger å røre meg litt for å få opp kondisen før fødselen hehe.. I keld skal vi til mamma å spise (tuppa og sambo skal spise hvertfall) også skal vi hente hjem noen babyting som hun har lagret for oss. Så blir det vel filmkveld etter at tuppa har lagt seg i dag med en kamerat av oss hvis jeg orker hehe..
Den heldige eier av ett barn Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 Vi skal kle på oss regnklær snart og gå ut i stormen. Slipper vel ikke unna litt frisk luft selv om det er liten storm her. Må bare passe på at tuppeline ikke går langt unna oss, vil helst ha henne med hjem igjen;)
tante grusom master of law Skrevet 28. september 2008 #6 Skrevet 28. september 2008 Vi skal ut en tur snart, så skal vi rydde før svigermor kommer på middag ikveld. Lammestek, namnam!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 28. september 2008 #7 Skrevet 28. september 2008 Nå skal vi først slappe av litt/leke etter frokost, jeg har laget pinnebrød deig og litt senere skal vi ut i skogen vår (har egen skog rett bak huset, en liten søt sak) og lage bål og grille pinnebrød. Tar med litt kakao og rosiner også så blir det sikkert bra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå