Gå til innhold

voksi urban

Anbefalte innlegg

Skrevet

har jeg kjøpt til min på 13m. hva har jeg på han? holder det med sånn helull drakt gjennom vinteren? og lue da. eller hva har en på ungen i posen når en er på trilletur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er vel lite sannsynlig at noen vet det. hehe.

Skrevet

Vanskelig det der syns jeg. Jeg tar nesten alltid på ullundertøy. Noen ganger tar jeg sånn bjørnedrakt fra Cubus uttapå. Andre ganger vanlig bukse og ulljakke som oldemor har strikka. Alltid lue såklart. Tykkelsa på den varierer etter været. Men jeg er usikker på om det egentlig blir for varmt med alt dette på neidi voksiposen...Tvillingene er mine førstefødte og de er bare 7 mnd, så har ikke så mye erfaring med påkledning:)

Skrevet

Det vet du vel best selv =)) Prøv deg frem bare og kjenn på tempen ofte, vi har hatt den vanlige voksien i 4 år (til 2 barn) og de er så varme av seg at de ikke kan ha mer enn body, strømpebukse og en ullgenser og tynn lue når vi er ute. Men det er jo veldig væravhengig også da...

Her vi bor er det sjelden kaldere enn -10 grader, men vi var hos mamma i jula (i fjor) og da tok jeg på lille (på da 7 mnd) body og strømpis, dress (sånn babydress/kjøredress) og en varm lue. La et pledd over voksien og måtte da henge et helseteppe foran åpningen på vogna, rett og slett fordi det var -17 grader ute (da ble det akkurat passe varmt både nedi posen og oppe ved hodet hans)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...