Nina-med passasjer Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Svak strek 3 dager før ikm...telles det? hadde en test, som jeg skulle ta på onsdag...men ble så nyskjerrig..hehe, har ingen symptome enda da...om jeg er gravid...har bare litt mens murringer..
*tingeling* Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Strek er strek sist jeg var gravid fikk jeg også en svak strek, og nå har jeg jenta mi på 14mnd Gratulera!!!
Nina-med passasjer Skrevet 28. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2008 håper den er pos på onsdag å...hehe...blir jo så usikker når det er en sjøl det handler om..hehe. er du prøver? syntes jeg kan huske nicket ditt fra sist jeg var her inne:D
gullfaks Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Jeg hadde ikm i går og fikk en svak strek på tirsdag. Torsdag tok jeg en cb digital og der sto det Gravid så ja, jeg fikk iallefall erfart at en strek er en strek:-) gratulerer!
Nina-med passasjer Skrevet 28. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2008 ååå...så morroooo:) ble litt paff når det ble en strak, for trodde ikke der ville skje så kjapt:D men hæppi er jeg GRATTIS selv:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå