Gå til innhold

Har dere tenkt hva dere skal gi i julegaver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I fjor lagde jeg album av guttungens første mnd til besteforeldre og oldeforeldre.. Dette året aner jeg ikke .. Noen tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal bare gi litt sand i en flaske......... neida:)

blir nok et bilde av nuttinutt til alle sammen. i en fin ramme.

Skrevet

jeg tenkte jeg skulle ordne kalender i år...syns dere det er lite? skal bygge hus så har ikke så mye å rutte med..

Skrevet

Vi har jatt bildet hos Fame av meg, min søster og bror, og det er en gave fra oss og så er det og tatt bildet av alle 4 ungene og det er andre gaven. Til mine gutter blir det masse lego og muligens Leanna får sen en haaaaaug med Prinsesselego, gåvogn og jenteleker. VI har jo bare gutteleker.

Skrevet

Blir nok bilder av småttisene i år. Kanskje kalendre til noen.

Skrevet

I know, jeg brukte opp det i fjor jeg også.. så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal finne på til besteforeldrene. Dumme bestemoren sa hun ønsket seg tøfler her, også gikk det to dager før hun hadde det på beina.. så da gikk det til )/&¤(#/&!!!

Det blir nok bestemor og bestefarkopper med bilder på, tenker jeg kanskje.

Skrevet

Bestefar og Oldefar får forstørret fotografbilde.

Tanter, Onkler og faddere får et lite innrammet fotografbilde. (Takkekort format egentlig som jeg rammer inn) pluss noe annet da.

Babydesign.no har veldig fine kopper synes jeg, vi har selv 'verdens beste mamma' og 'verdens sterkeste pappa'.

Synes ofte det blir litt for mye med bilder av ungen over alt. Men den ene tanta fikk faktisk pengebok med svart/hvitt bilde av hennes eneste nevø på i fjor. Teksten sa: Goood gutten til tanta si. Tror du han har fått mye fint av henne etterpå? Constant reminder sier jeg bare.

Også kjøpte jeg musematter til enkelte i fjor med bilde av dem selv på og trollungen også en passende tekst. Nfoto har. Kjempe suksess hos onklene som studerer, bestefar har sin på jobb osv. Sambo fikk bilde av begge ungene hvor de strekker armene i været også sier teksten ' sååå glade er vi i deg'

Ellers er planene ca sånn.

To nevøer skal få tovede sitteunderlag tenkte jeg, og ei turflaske kanskje.

Ellers er jeg stor på å kjøpe dyre spill og bøker på salg til andre barn i familien. Og t-skjorter etc som har vært på salg nå. Ordentlige merker men til en ok pris.

Skrevet

Godt å høte at andre også har begynt å tenke på julen allerede!

Mannen min og eldstemann skal få langrennsski (jeg ønsker meg også ha nye ski til jul, å om ikke mannen kjøper det til meg kjøper jeg selv, he-he!)

Kalender med bilder av oldebarna til alle oldeforeldrene (som vanlig)

Minstejenta får nok noe leker evt akebrett.

Skrevet

Besteforeldre får de "obligatoriske" bildene i fin ramme. 3 år siden sydde sødteren min og jeg sengeteppe til mormor og morfar med brudebildet deres i midten, deres fødselsdato brodert i øvertse hjørne, forlovelsensdato med to duer øverts i midten, barna deres fødselsdato brodert over en brodert kurv nederts i hvert hjørne, alle barnebarnas fødselsdato brodert midten på ene siden og ( de daværende) oldebarnas håndtrykk og dato på motsatt side. Sydde som en gal men de elsket det!!!! Siden dattern vår ikke var født da fikk han (mormor gikk bort ifjor) matchende pute med henne ifjor.

Iår vil han ikke ha noen ting, sier han har så mye, så det blir hjemmebakte kjeks/ konfekt som han spiste som liten gutt i en pen eske( oppskriften har gått i arv). Enkelt, billig og noe han setter pris på. Hvorfor må alt koste så mye?

Skrevet

Jeg lager en enkel verson av skrapbook kalender til begge sett besteforeldre.

Håndkle med bestemor/ bestefar på

Forstørrelser av bilder av barna.

Klær

Sitteunderlag, kjelesett og stormkjøkken

Leker, badeskum og badefarge.

fotpleie

bøker

ullundertøy

abonnement på blader

Hamper, en kurv med diverse mat og drikke eller småting som passer til den som skal få.

Skrevet

Til bestemødrene tenke vi på Bladet Vi over 60...

Til ene nevøen vår har vi kjøpt noe som ligne på briomec...

Til datteren vår tenker vi å kjøpe noe Duplo... Tror det blir en gård.

Ellers har vi ikke tenkt noe lengre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...