Gå til innhold

???????

Ny på dette...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det er mulig å kontakte kommunale jordmødre i helga? Har bare vært på 1 time foreløpig, og har fått et mobilnr + nr til kontoret. Men vet ikke om det er "lov" til å ringe i helga.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ha ventet til mandag hvis det ikke var noe prekært.

Skrevet

Ring på mandag. Hvis det er noe som haster, ring legevakten... Tror nok at mobilnummret også er et jobbnummer, så jeg ville ikke forventet svar i hvert fall....

Skrevet

...har plutselig fått blødninger, men ikke vondt...

Har ringt legevakta, men der føler jeg bare at de vil ha deg inn hvis det virkelig er en abort, er lissom ikke lov å komme inn til sjekk for å se at det ikke er no farlig...

Skrevet

Hvor langt er du på vei? Blør du mye?

Skrevet

Er 16+4. Når det først begynte i går kom det en del, men nå i dag kommer det bare litt når jeg er å tisser, i går var det skikkelig rent blod, men i dag er det mer brunaktig i fargen og litt mer "slimete" om man kan si det sånn...

Skrevet

Bra at det ikke er vondt i hvert fall!! Jeg blødde i mitt første svangerskap. Da fikk jeg beskjed om at så lenge det ikke var smerter eller klumper så var det som oftest ikke så farlig. (det gikk veldig bra!)

Men det er jo vondt å gå rundt å være redd for at noe skal være galt!! Det er dessverre ikke så mye de kan gjøre på legevakten hvis det skulle være en abort på gang.. Jeg hadde kanskje ringt en gang til, og sagt at jeg var redd. Dersom de fremdeles ikke tar deg inn, så hadde jeg lagt meg flat, tatt det helt med ro og ventet på morgendagen, ringt jordmor klokken 8... Husk at det er veldig mange som blør i svangerskapet uten at det er noe galt!!

Skrevet

da ville jeg tatt en tur på legevakta! bedre å skjekke enn å gå å være redd!

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar, jenter! *takknemmelig*

Skrevet

Bedre å få ul på legevakta, det kan jo ikke jordmor gi. Du blir sikkert mer beroliget av å se en liten som ligger å spreller enn å høre fra jordmora at dette nok er helt normalt, mange som blør under graviditet :)

Skrevet

Kanskje du kan prøve å ringe fødeavdelinga istede for legevakta?

Skjønner godt du er redd..., men det er jo bra at du ikke har vondt ihvertfall!

Kanskje de på fødeavdelinga kan høre etter hjertlyden..?

Skrevet

ja ring føden...der bi du tatt på alvår..de har UL apparat som de kan ta i bruk vist det er nødvendig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...