Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Har en sønn på 2,5 år som alltid har vært veldig tidlig oppe. Jeg liker alt med å være mor, men strever fremdeles med de tidlige morgenene. Hva finner man på kl. 05.30? Lørdag og søndag er jo ekstra ille..... I lengre perioder gikk jeg ut på lekeplass. Eneste jeg kom på, men nå har han vist vært der for mye. Han nekter..... Dette er et luksusproblem, men jeg gruer meg til helgene. Føler at alle andre sover under en varm dyne.... He, he bare et lite hjertesukk. Er det noen som har opplevd å han en unge som våkner tidlig og så plutselig begynner å sove frampå. Håper... Legger ham kl. 20.00. Kan jo prøve å legge ham 21.00, men da blir det lite kveld igjen. Men jeg er flink til å legge meg tidlig.
prekæs Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Mine har vært slik. Forferdelig:) tidlig oppe på morgenen, men tidlig i seng. Kan faktisk stille klokka etter minsten. Nå, som han nærmer seg tre år, forsøker jeg å prate med han og fortelle at vi har fri i dag og kan kose oss litt ekstra når vi har fri. I dag fungere det fint og han lå våken go koste seg i nesten en time. Så i dag var klokka 6.45 faktisk:)
birrisj05.02.09 Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Bak u-hu-boller Vanlig bolledeig, form dem som spøkelser og sett på rosiner til øyne.. Kjempemorsomt for de små, og ekstra gode å spise Men ja, jeg ville absolutt prøvd å drøye det litt før jeg hadde lagt han.. jeg ville heller mista en time om kvelden enn å stå opp såå tidlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå