Blomsterenglene Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Mener slik med pute og med høy rygg på.. Som du bruker bilbelte som sele. mener da på korte turer, 5 min kjøring osv. Til og fra butikken og slikt. Går det bra? Eller ville dere ikke gjort det?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Vi brukte det fra mini var 2.5 år.. Men da var han også godt over metern og nærmere 20 kg.. Hadde ikke gjort det hadde han passet fint i annet sete.. Men vi prøvde mange og det funket ikke.. Selv synes jeg det er litt for tidlig..
Tipp topp Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Det kommer vel an på hvor mye han veier. Putene pleier å være fra 15 kg.
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Så lenge han er over min kg så er det vel ikke noe problem å bruke de setene...
Blomsterenglene Skrevet 28. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2008 Hehe.. Oki.. jeg er ikke helt sikker på hvor mye han veier jeg.. Har ikke hvert på kontroll enda..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå