Hippo77 Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Hei. Gjør dere? Klær og sengetøy etc.vet jeg jo at må vaskes før bruk. Men hva med dyner og lammeskinn?
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Eneste jeg ikke har vaska er vognposen. Ellers ryker alt av sengetøy, klær og suttekluter i vaskemaskinen;)
Itsrejk Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Jeg vasker alt av klær, sengetøy, dyner, kluter osv. Lammeskinn er jeg litt usikker på: Jeg har arvet et lammeskinn, og det kommer jeg til å vaske på ullprogrammet i maskina, med Milo parfymefri. Men jeg har også kjøpt et nytt lammeskinn, og det er jeg litt usikker på om jeg bør vaske. Hva gjør dere andre? Utrolig koselig jobb det der, forresten: Å vaske og gjøre klart babyklær. Er midt i den jobben nå, selv om jeg har et par uker igjen til jeg er over i tredje semester (drister meg til å svare likevel). Er litt tidlig ute med "vaskejobben" fordi jeg er plaget med bekkenløsning, og regner med at sånt bare blir tyngre de siste månedene. Greit med alt som er unnagjort.
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Vasker alt av klær, kluter,sengeklær og håndklær. Vognpose,lammeskinn og dyner etc. lufter jeg bare godt.
2SønnerSmå Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 Jeg har vasket absolutt alt,fra klær til vognpose,men har ikke vasket lammeskinnet enda. Dyner er også smart å vaske,jeg anser det nærmest å være på lik linje med madrassene,bortsett fra at en dyne kan vaskes på 40-60 grader. Jeg vasket mine på 60 grader og er fornøyd med det.. =)
Lotta med novembergutt Skrevet 28. september 2008 #6 Skrevet 28. september 2008 Jeg tror ikke jeg kommer til å vaske dynene - kun lufte dem godt. Samme med vognpose, lammeskinn, tepper og pledd. Alt av klær blir selvfølgelig vasket, bortsett fra de tykkeste utedressene
Sina med Sprellings Skrevet 28. september 2008 #7 Skrevet 28. september 2008 Jeg har vasket alt, også pose, lammeskinn, dyner og til og med kosedyr. Vet at det er noen lammeskinn som ikke bør vaskes pga lanolinen, men vi hadde et fra IKEA og det vasket jeg med parfymefri Milo på ullprogram. Gikk helt fint!
babyfrøken *mamma* Skrevet 28. september 2008 #8 Skrevet 28. september 2008 Jeg har vasket dynene, overtrekket til madrassen i senga, madrassen i vognen og bagen, men madrassen til vuggen har jeg bare luftet. Lammeskinn fra Nøstebarn har jeg bare luftet. Alt annet, fra klær til sengekant og sengehimmel, kluter, tepper osv kommer jeg til å vaske (",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå