Gå til innhold

Noen som skal føde på nye AHUS?


januarsurprise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har fått fødeplass på a-hus med termin 4 april. Blir spennende med nytt sykehus, det gammle var ikke akkurat så flott lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som har peiling på hvordan den nye barselen blir? Har litt skrekken for å havne på firemannsrom.... Skal hjem til fullt hus... :) og trenger å få sove ut etter fødselen.

 

Fødte på Aker sist - og det var kjempeflott! Men det er jo lagt ned, desverre.... sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

har termin 2.april og skal føde på ahus. syns det var ganske slitsomt m 4 mannsrom forrige gang, men kun fordi andre ikke respekterte mobil"forbudet" og hadde på ringelyd, lyd på meldinger, tastelyd. greit m mobtlf, men lydløst på alt er tingen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha... har fått time på AHUS til ultralyd, og det var også et brev om at jeg hadde fått fødeplass, og var garantert helsehjelp innen 23/6-2009... he he.. da er det jo bare å knipe igjen fra april :D

Er vel ikke alltid de standariserte brevene fungerer så godt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

jeg har fått ny termin, 14.april i stedet for 2. forrige gang fikk jeg før, så da kan jeg kanskje forvente at det skjer noe mellom 2 og 14. ja ja, nekter å gå 2 uker over nå også..... jeg fikk også det brevet med hjelp til 2009, knip igjen na

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...