mamma&urokråka Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Ja, det er kanskje ikke særlig romantisk, men så er det faktisk sånn at ingen av oss (ikke jeg heller nei, hehe....) er noe interessert i å bruke masse penger på bryllup.. Vi skal ha selskap med i underkanten av 50 personer, men jeg har kikket på lokaler og catering (bor i Drammen) og jeg syns mat og drikke er så dyrt! Ærlig talt, et sted kostet 0,5 l mineralvann 48 kr! Er det nødvendig da?? Noen som har tips til litt rimelige alternativer?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Hva med å finne et lokale hvor dere kan kjøpe inn mat og drikke på egenhånd, f eks dra til Sverige å handle inn alkohol og brus?? Mye penger å spare. Men selv om du kjøper inn mat fra catering trenger du jo ikke handle inn drikkevarer derifra... Selv skal vi ha bryllupsfesten et sted hvor vi pynter og ordner alt med lokale selv, kjøper inn drikkevarer på egenhånd, men velger å putte en del penger i maten og leier inn kokk! Lokale leier vi gjennom kommunen, har det fra fredag ettermiddag til søndag ettermiddag og betaler 5000 kr for det. Sikkert billigere alternativer å finne, vi skal ha venskaben i asker, veldig flott sted!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Samme anonym som ovenfor... Et rimelig alternativ i fht mat kan jo være koldtbord og få litt hjelp herfra og derfra til å lage mat og kaker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå