Gå til innhold

Andre som skal ha fri i hoestferien ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

her naermer det seg slutten paa Ramadan saa dermed faar mannen fri i forbinnelse med EID'en som naa kommer.

Dermed saa faar vi plutselig fri alle sammen en uke :)

Ungene har fri nesten uke ogsaa for tydeligvis har the British school hoestferie en uke senere....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fri og fri...blitt sykemeldt så nå fikk jeg plutselig tre ukers 'ferie'...men de skal brukes til trening og behandling.Men slipper å stå opp halv seks hver morgen da;-)

Skrevet

her blir det en dag fri...det er fredag så blir ivertfall lang helg her da

Skrevet

Enda ei uke som sagt til høst ferie her, jeg er sykemeldt nå, og ute i permisjon når høst ferien starter.. Høygravid og ventende på ks.. Så blir nok ikke gjort så mye mer enn vanlig å vaske klær..Og gjøre "klar redet"

Hørtes herlig ut da å ha ferie alle sammen en uke:)

Skrevet

Vi har ferie neste uke, ja. Er lærere begge to, så vi har ikke undervisning da. Planlegger likevel å være på jobb et par dager for å komme litt ajour. Resten av ferien blir det vel maling, tenker jeg.

Skrevet

Her er vesla hos faren sin i høstferien, mens jeg har fri i morgen og fredag. Tar meg av en nyoperert hund mens dattera er borte. Praktisk med ekstra ro i huset til pasienten hehe

Skrevet

Vi sitter i Tyrkia og nyter fridagene, at det har regnet litt i dag er en bagatell:) I morgen er det bayram (Id) her, så da får vi oppleve litt av den stemningen også. Fullstendg kaos i butikkene i dag, hvor alle tyrkerne skulle ha nye klær, godterier, masse mat og gaver til ungene. Blir jo spennende å oppleve litt av den stemningen også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...