Gå til innhold

Min kjaere svoger

Anbefalte innlegg

Skrevet

er "bedre".

For de av dere som leste innlegget om min kreftsyke svoger saa er han naa bedre av lungebetennelsen og CRPen er nede i 60.

Han er selvfoelgeig utrolig utslitt og i "daarlig" form , men vi kan ha faatt oss noen mnd/uker ekstra naa og er vi heldige lever han til over jul.

Det triste er at de naa har sagt at det ikke er mer de kan gjoere for han, de faar derfor ikke flere kontroller. Min soester foeler det litt som om de er endt hjem for aa doe og foeler seg nok ganske alene naa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre at crp'en var gått ned og at han var bedre av lungebetennelsen. Skjønner at han er utslitt og dårlig etter en slik tur..

Trist å lese at det ikke er mer å gjøre for han, vondt for dere alle. Føler med dere!!

Skrevet

Uff for en trist historie.... Men godt at han er bedre nå, og at sjansen for at dere får ei jul til sammen med ham er større :)

Føler med dere ja !!!!

Skrevet

Så bra at han er bedre. Håper dere får mange gode stunder med han den tiden han har igjen.

Skrevet

Så fint at det går bedre. Er nok tungt å vite at det ikke er lenge igjen, men dere får prøve å gjøre det beste ut av det, å skape så mange gode minner som mulig for dere alle. Mange klemmer !

Skrevet

Så bra at han er bedre! =)

Det var kjekt å høre!

Håper dere får feire julen sammen.

Jeg forstår at det er frustrerende og vanskelig å ikke få flere kontroller. Hun må føle seg veldig ensom nå ja.

Lykke til videre! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...