yasmina Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Siden de andre soeker om ferie saa kan jeg informere om at vi faar besoek i 10 dager naa saa da blir det lite PC og internet tenker jeg Men er vel ikke bare meg som er opptatt i hoestferien !
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Enda ei uke til det blir høstferie her.. Hørtes kjekt ut med besøk da:) Kosa deg kjempemasse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå