mammamus Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Hei! Vi giftet oss plutselig (ingen visste noe, heller ikke familie, men alle visste at OM vi giftet oss, så kom vi tl å reise bort i all stillhet). Hadde med svoger og svigerinne, som vi har et veeeldig fint forhold til, og hadde en super helg. Etter vielsen ringte vi hjem, med det resultatet at min andre svigerinne ble rasende, og kjeftet mannen min huden full, fordi at HUN ikke fikk være der. Kjæresten hennes er "ny", og vi har ikke så mye kontakt med dem egentlig. Hva med mine søsken, som heller ikke var der med oss, men som faktisk gledet seg over dagen vår, det betydde ikke noe for henne. Ikke har hun gratulert oss, ikke sendt bursdags gave til tante/fadder barnet sitt, og nå ser jeg faktisk lite frem til å treffe dem neste gang vi er hos svigers. Bor heldigvis litt langt unna......:/ men vi er en liten familie, og synes dette er trasig. Er det hun eller jeg som har et problem? Ble litt langt dette... Noen som har et synspunkt?
Gjest Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Kjære. Hun kan bli skuffet og lei seg for at hun ikke fikk delta på den store dagen deres...... men ikke straffe dere. Jeg hadde skjønt henne bedre hvis det var slik at det var kun hun og kjæresten som var ekskludert. Slik jeg forstår det var heller ikke dine søsken med på bryllupet. Hun har ingen grunn til å oppføre seg slik hun gjør. Du får satse på at hun har roet seg ned til dere sees neste gang. Gratulerer med bryllupet:)
Eve Dallas Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Du finner minst ett slikt eksemplar i hver familie. Ingenting å bry seg med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå