Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Kjorelaereren min og jeg er paa ca samme alder,vi er over 30 begge to. Naar vi kjoerer saa har han i det siste begynt aa snakke anderledes til meg. Smaaeksempler: En mann veiver til meg i sinne,fordi jeg kjoerer treigt. Da sier laerern: Han gjoer det bare fordi han synes at du er soet. Ellers saa gaar det i slikt: Skal vi sette paa airconditionen,fordi det begynner aa bli hot in here ? Han har begynt aa roere hendene mine osv+++ Han var ikke slik foer,men naa naar kjoeretimene skal snart ta slutt,saa har han begynt. Proever han seg ? Eller er det jeg som er paa baertur ?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Når en kjørelærer begynner å røre kroppen din, er det helt klart noe i gjerde. Si fra. Si at du føler det er ubehagelig.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Du har sikkert rett i det. Men naa har det seg slik at jeg er noksaa betatt av han. Men lurer paa om han mener noe med slik han holder paa. Vi er begge gift,saa vi burde vel sikkert ikke gjoere noe. Men naar det kommer til aa lese signaler,saa er jeg helt dust. Floerter han med meg eller hva er det ?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Det med kommentarene er litt vanskelig å vite, for det kan godt hende at han bare prøver å være hyggelig. Men hvis han prøver å berøre deg, så prøver han seg jo, helt klart!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå