Gå til innhold

jeg må ha "verdens beste" svigermor... hehe..

Anbefalte innlegg

Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR
Skrevet

jeg ser stadig innlegg om irriterende svigermødre, mens min er stikk motsatt... hun spør om ALT.. skulle nesten ikke tro hun har hatt 3 barn selv, hun virker skikkelig usikker.. mini har aldri overnattet alene der engang.. hun spør om hun kan skifte bleie, og om han kan få et glass saft.. og blander seg OVERHODET ikke.. men hun er veldig "engasjert" fordi da.. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe... tar meg i å lure på om alder på irriterende svigermødre går igjen.. eller om det er jevnt over.... min er ganske ung.. bare 44...

Skrevet

hvordan er hun da?

Skrevet

Min svigermor er også fantastisk, stiller opp så sant hun kan. De vil ikke ha ungen på overnatting da, men det skjønner jeg godt siden svigerfar er over 70 år nå. Men på dagtid passer hun gjerne og de synes det er så kjekt om vi stikker innom en tur. De har vel ca 35

barnebarn (!) tilsammens så jeg er imponert over at hun fremdeles ikke er gått lei av å passe barn:) Og ikke legger de seg oppi liva våre heller, det syns jeg er deilig... Selv om de gjerne skulle sett at vi ble med i Jehovas Vitner da... Det nevner de en sjelden gang til mannen min, men aldri når jeg er tilstede;)

Skrevet

når de har så mange, er det kanskje derfor de ikke blander seg så mye da.. hehe.. ;-p

mine svigerforeldre vil heller ikke ha mini på overnatting, men det er vel helst fordi de er oppe tidlig i fjøset hver morgen da.. :-p

Skrevet

Ei dame som ikke eier respekt for svigerdøtrene sine i det hele tatt.

Hun gjør det hun vil uansett hva vi sier. Når vi ber om at barna kun skal ha et brødmåltid mens de er der så har de fått både chips, sjokolade og boller når vi henter dem...men ikke brødmat. Vi har hatt med middagsglass til minsten og gitt beskjed om at det er viktig han får det i seg, men hun synes det er kjekkere at han smaker på alt hun har i skapet. Dette er bare noen få eksempler, men generelt så hører hun hverken på sønnene eller svigerdøtrene.

Det har gått så langt at vi egentlig ikke ønsker at barna skal være der uten oss, men det er ikke alltid vi har et valg.

Skrevet

Ja, det kan jo være. De vil så gjerne blande seg inn liksom, men har bare ikke overskudd;)

Skrevet

hjelpes meg... da hadde jeg blitt irritert!! :-@

Skrevet

Min svigermor er også fantastisk:) Hun er 49, så ikke så veldig gammel hun heller:)

Skrevet

Min svigermor er også helt fantastisk, hun er 52 år. Hun passer og har på overnatting, spør meg alltid hva han skal ha å spise den stunden han er hos henne. Hun er ikke en person som spiser snop og bolle ol så hos henne får han kun frukt eller grønnsaker å kose seg meg. Hun fortjener en pris for den damen er en engel samtidig kan jeg prate med henne om ALT :=) Veldig glad i henne :)

Skrevet

Jeg har virkelig ingenting å utsette på min svigermor. Hun er verdens beste. Det hun har aller mest lyst til når hun har fri er å være sammen med datteren vår. Hun er 60 og har fri 2 dager i uken. Da stiller hun opp både dersom datteren vår er syk eller det f.eks er planleggingsdag. Og hun flytter gjerne på fridagene for at det skal passe.

Hun stiller alltid opp som barnevakt og datteren vår er gjerne på overnatting der. Hun blander seg aldri i våre ting, og tilpasser seg etter våre rutiner.

Vi var til og med bortreist i 5 netter for ikke lenge siden og da bodde hun her hos oss sammen med datteren vår og levde "vår hverdag". Har ikke noe betenkligheter med å overlate hjemmet vårt til henne.

Datteren vår elsker å være sammen med henne og kjenner henne selvfølgelig veldig godt i og med at hun har stilt opp så mye.

Føler meg som verdens heldigste svigerdatter :)

Skrevet

Min er 60 år og en helt fantastisk svigermor som alltid stiller opp og som alltid respekterer måten vi gjør ting på. Jeg tror ikke det har så mye med alder å gjøre, det finnes hurper i alle aldre. Jeg har møtt flust av tjueåringer jeg hadde klikket over å ha som svigerforeldre for å si det sånn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...