Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Kuuult ass.. Husket du å tørke av den våte flekken så den ikke havner på leverposteiskiva til lille Martin i morgen tidlig?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 ....så godt og intimt at du satt deg ved PC'n etterpå????
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 Nææææææææææææhhh Så tøff du er! Tøffere enn toget!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #8 Skrevet 27. september 2008 Å gjett om jeg gleder meg til å komme meg i leiligheta etter to måneder der vi har bodd hver for oss pga plassmangel!! den skal innvies til de grader!!!!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #9 Skrevet 28. september 2008 Og med det eksponeringbehovet du tilsynelatende har, gjorde du det vel med gardinene åpne, vinduet på vidt gap og tilskuere i stua også. Talentløst!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #10 Skrevet 28. september 2008 Hehe vi havnet på kjøkkenbenken (!!!) her om dagen. Veldig spontant må jeg si. Gikk rundt i morgenkåpe med ingenting under - dette fikk mannen nyss på. Sto og tok ut av oppvaskmaskina - og vips! Fikk dårlig samvittighet og har skrubbet benken i etterkant, men det var verdt det. NOen ganger er det fint å være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå