Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Hei ja.. Lenge siden.. Går det bra???
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Ops, du glemte vist stjernene hun pleier å ha da...men men nicktyver må da drite seg ut et sted...
Flæskpølsa Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Ja tenk det du sure sklie som prøver å hoppe inn i min stilling... Jeg skal fortelle deg en ting jeg og det er at selvom du inderlig prøver til du driter på deg vil du aldri....ALDRI komme i nærheten..=) Så jeg anbefaller deg å gå tilbake til din sure mann og suge på noen sure sokker før du går inn i den uendelige drømmeverden din. Så takk, lart jeg er her og roper noen så får de svar, så her di jævla brøhode som liker tanken på å smøre på deg nicket mitt.....Kyss meg bak og gå å vogg..............Slyne!!
Flæskpølsa Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 OG DU tja...den store i en du har klart å kape trenger du en klapp på hode, for du er litt sent ute med den type bedriten nick tyveri....Så igjen,gå å sug den bedritne mannen din....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå