Gå til innhold

Akkurat nå


Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle jeg ønske at jeg ikke var 15 uker på vei med tredjemann.IKKE får jeg lov til å ha vondt i bekkenet så tidlig.Åpner jeg munnen på jobben blir jeg tatt for å være en sytepave.Er sett på som lat som ikke trener meg i form med bekkenet mitt.Hodet mitt som det er noe galt med at jeg inbiller meg at bekkenet gjør vondt(i følge kollegaer)Slik kunne jeg vel sittet å utdypt meg mere........

Videoannonse
Annonse
Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR
Skrevet

kjipt når det blir sånn... jeg fikk bekkenløsning kjempetidlig, og ble møtt med "det er vel ikke så ille!" og "du er sikkert bare i dårlig form".. veldig koselig å få høre sånt, spesielt siden jeg slett ikke er i dårlig form, og har ingen grunn til å "dikte opp" sånt... :-s

 

drit i hva andre sier,å gjør det beste ut av det..

 

lykke til med resten av svangerskapet =)

 

 

Skrevet

Følelsene blir bare sterkere imot fosteret.....Tror jeg må få snakket seriøst med legen idag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...