*mammatil3* Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 skulle jeg ønske at jeg ikke var 15 uker på vei med tredjemann.IKKE får jeg lov til å ha vondt i bekkenet så tidlig.Åpner jeg munnen på jobben blir jeg tatt for å være en sytepave.Er sett på som lat som ikke trener meg i form med bekkenet mitt.Hodet mitt som det er noe galt med at jeg inbiller meg at bekkenet gjør vondt(i følge kollegaer)Slik kunne jeg vel sittet å utdypt meg mere........
Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 kjipt når det blir sånn... jeg fikk bekkenløsning kjempetidlig, og ble møtt med "det er vel ikke så ille!" og "du er sikkert bare i dårlig form".. veldig koselig å få høre sånt, spesielt siden jeg slett ikke er i dårlig form, og har ingen grunn til å "dikte opp" sånt... :-s drit i hva andre sier,å gjør det beste ut av det.. lykke til med resten av svangerskapet =)
*mammatil3* Skrevet 27. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2008 Takk for ett oppmuntrende svar.
*mammatil3* Skrevet 29. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2008 Følelsene blir bare sterkere imot fosteret.....Tror jeg må få snakket seriøst med legen idag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå