TøffiTrynet☠ Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Vi har nettopp vært gjenom en sykdomsperiode hele gjengen.. Med feber, hoste, tette neser og halsondt. Lillemann begynte i barnehage i høst, så det er jo sånn man må regne med. Vi har vel vært i fin form i et par uker ca.. MEN... Storebror våknet nå nettopp. Snørra renner, halsen er vond og han har feber.. Så nå ligger han her på sofaen ved siden av meg og sover.. Stakkars store, lille gutten min! Får håpe vi andre slipper unna denne gangen.
TøffiTrynet☠ Skrevet 27. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 27. september 2008 Tror jeg bare skal sitte/ligge her på sofaen å passe på han i natt.. For ute stormer det så fælt at jeg ikke får sove likevel.. Han er så skjønn der han ligger! Med dyna opptil nesetippen, og en velbrukt kosekanin i armkroken. Sukk...
Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 aner meg at du i trøndelag en plass.. her stormer det vilt også, men så er det også da vi sover best her i huset ;-p det er litt godt å ligge sammen med barna av og til å da... de er jo så søte når de sover, selvfølgelig trasig at han er syk da, men... sender et go bedring hilsen i natten, så får vi håpe dere berger sånn høvelig bra utover høsten =)
TøffiTrynet☠ Skrevet 28. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2008 Bor i trøndelag ja, men er innbarka søring.. Så derfor er jeg ikke så vant med sånt vær.. Takk for hilsenen! Håper du får en fin søndag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå