Gå til innhold

Huff, e litt trist..:(


yeahlena

Anbefalte innlegg

va på jobb i kvell, å sku kjøre ut i hj,sykepleiern så begynte æ å få blødninger.. er i uke 8+2.. huff er så trist, er så skjelven å redd. skal på UL i morgen tidlig, håpe at d e alt bra me dn lille... men er så urolig siden æ har hatt en SA tidligere...:(

er det noen annen i samme båt som æ e i nu???

treng litt råd å støtte nu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg drev å ommøblerte tidligere idag og fikk noe småblødninger, ble jo selvfølgelig kjempebekymret og ringte legevakta. Fikk komme inn og gynekologen på vakt tok UL. Vi fant sunne hjerteslag og alt er i orden:)

 

Jeg skal tilbake om 10 dager fordi gynekologen mente fosteret var for lite til at det skulle være over ni uker, mulig jeg er litt kortere på vei en først beregnet. Så han ville se litt på utviklingen osv. Men hjertet slo og da er jeg ikke noe bekymret lenger hvertfall.

 

Så blødninger trenger faktisk ikke være noe alvorlig, eller bestandig ha en grunn. Kan f.eks blø litt ved samleie, som også skal være helt normalt. Men skal nå holde meg unna ommøblering litt fremover:)

 

Lykke til til deg hvertfall, krysser fingrene for at alt går bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh så godt å høre... etter min beregning så e æ i dag 8+2, men ser ut som æ e 3-4 mnd på vei, har skikkeli oppblåst mage.. skal me ambulanse båten nu om en halv time, e så spent... håpe alt e bra, men ble så redd i går sia æ hadde et SA for 2 år sia, å vi har prøvd aktivt i de 2 årene...tusen takk for at du skrev inn et håp til mæ i hvertfall:D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for all støtte... va i dag på UL, å d va bare fint me dn lille, vi såg hjerte slå å da trillet det noen tårer fra mæ å samboeren... har enda småblødninge, men ikke så mye... Gyn sa at når man hadde sett hjerte slå så va d veldi liten risiko tell at d blie SA senere.. så satse på d:D

har litt ont i bekkenet, men dansken va så hardhent at æ har ont etter dem sjekket mæ...

 

SÅ d gikk bra dn her gangen:D:D

å på UL så stemte d på prikk me min uke regning:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...