Gå til innhold

Også var det dette med å bli kysset igjen da..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt besøk av en mann da, og han er jo egentlig en veldig tiltrekkende fyr, på flere plan. Likevel, når jeg da får et kyss, freaker jeg helt ut, og hiver han på dør... Nå ble han kastet ut under svært siviliserte former, men likevel.. Hva pokker er galt med meg da? Her har jeg sommerfugler i magen hele kvelden, og når jeg får et kyss forvandles jeg til den mest pripne damen ever? Og nå angrer jeg selvsagt på det, samtidig med at jeg er strålende fornøyd med å ha kastet han ut. Vi snakker splittet sinnstilstand til tusen. Tror rett og slett at jeg må finne sengen min. Jeg egner meg ikke i våken tilstand.

*sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida. En del betatt, en del forvirret og opptil flere deler negativt innstilt, men med et åpent sinn :)

Skrevet

Hehe....snakker om blanda følelser ja ;-)

Er nok naturlig at du føler det slik sett i betrakning av omstendighetene. Når det er sagt så tror jeg også det er viktig at du hopper litt i det, kansje ikke tenke at det skal bli et kjempeseriøst forhold, ta ting for ting, rett og slett prøve å kose deg å ha det gøy. Det fortjener du.,.. :-)

Skrevet

kanskje du på en måte føler at det blir feil ovenfor mannen din? at du enda på et vis tilhøer han og føler at du svikter han ved og kysse en annen?

han vil helt sikkert at du skal møte en ny, bli forelsket igjen og være ordentlig glad igjen. du fortjener det!

jeg får også litt lettere panik når det kommer til menn jeg liker. tror på en måte ikke at det kan vare. men det er jo i grunn ikke så rart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...