Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Så en link her nedefor.. Den om 2 minutt på mobilen...Og det er dem.. Angelica og Yppert, Bare se på skrivemåten.. Stakkars...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Ja, det var i gammeldags "yppert" stil. Det skal litt til å kunne skrive sånn som det hvis du ikke er han.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Og hvem er angelica og yppert da? Skulle tro noen her var sykelig opptatt av enkelte nick.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 http://www.dinbaby.com/forum/thread/138777643
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 http://www.dinbaby.com/forum/thread/138786112
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #7 Skrevet 27. september 2008 http://www.dinbaby.com/forum/thread/138735405
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #8 Skrevet 27. september 2008 Nei denne er det http://www.dinbaby.com/forum/thread/138705426
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #9 Skrevet 27. september 2008 http://www.dinbaby.com/forum/thread/138765044 Her også
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #10 Skrevet 27. september 2008 Er det ikke denne da http://www.dinbaby.com/forum/thread/138765044
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #11 Skrevet 27. september 2008 http://www.dinbaby.com/forum/thread/138729609
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #12 Skrevet 27. september 2008 Dette er tråden som er linken som beviser en gang for alle at det er dem. http://www.dinbaby.com/forum/thread/138785985
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #13 Skrevet 27. september 2008 http://www.dinbaby.com/forum/thread/138703099 Disse må det vel være
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #14 Skrevet 27. september 2008 Nææææh.... Er bare mobiltråden som virkelig viser at det er dem... Ingen tvil... Synes bare det er rart at de enda gidder...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #15 Skrevet 27. september 2008 http://www.dinbaby.com/forum/thread/138779703
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #16 Skrevet 27. september 2008 Haha...gjett hvem...tror du bør se litt mer på spørreprogram på tv før jeg gidder å gå igjennom disse linkene. Herregud du må ha et dødt liv hi?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #17 Skrevet 27. september 2008 Ja det stemmer,, Jeg har vært her lenge.. Og jeg kjenner igjen mange brukere på skrivemåte, meninger o.l.. Men det jeg mener med "at de gidder" er jo HVA de skriver og brøler ut her... Trodde de stakk begge etter forrige avsløring..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #18 Skrevet 27. september 2008 Haha... Er slett ikke alle trådene jeg mente... Det er kun mobiltråden som viser at det er dem.ingen tvil... Har sikkert lagt ut resten selv... HI
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #19 Skrevet 27. september 2008 Det du skal fram til da er at du har rett på å være her siden du signerer anonymt og ikke avslører hvem du er..? I tillegg skryter på deg kjennskap til en hel dib gjeng. Nei, har ikke vært her lenge, men du bør virkelig få deg en hobby.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #20 Skrevet 27. september 2008 At du gidder, er du heit på noen av de eller. er vi ikke ferdig med det ennå?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #21 Skrevet 27. september 2008 Som sagt, DU ER SYK HI.........SYK......Mener du virkelig du sitter å studerer nette slik du gjør så burde du vært fratatt pc
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #22 Skrevet 27. september 2008 OOOOOOOOOH MY GOD!! ER VI IKKE FERDIG MED DETTE ENDA? JESUS CHRIST, GET A LIFE!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå