Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Som tidligere nevnt ville grandtanten til junior ha gaveønsker av oss, men jeg eier ikke fantasi på det punktet akkurat nå. Hun vil ikke gi penger, hun kan ikke strikke, og jeg vil ikke ønske sølvtøy - for det kommer bare til å stå og samle støv... Vil ønske noe praktisk som han kan ha bruk for og glede av en stund. Noen tips?
Silvia Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Vi hadde navnefest for tvillingene i juni. Hadde ikke skrevet ønskeliste men fikk mange fine ting. F.eks: Lekegrind (flott med praktiske gaver altså) Diktbøker for barn 2 sett fine gullsmykker (hjerter) Smykkeskrin Søljer Sølvsparebøsser Penger Gavekort på Barnas Hus Armbånd
Silvia Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 + "Barnets mappe" som man kan samle feks. helsekort, bursdagshilsner etc. i Det går også an å ønske seg fotoalbum kom jeg på. Også er jeg veldig fan av å få praktiske ting i gave som feks. vinterdress eller bilsete.
Raych Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Hva med en av de "store" hvite bøkene fra Aschehoug (har ikke peiling på om dette ble rett)? Den store barnesangboka, den store godnattboka, den store eventyrboka etc. Eldstejenta vår fikk 2 slike til sin navnefest, det synes i alle fall vi var supre gaver:)
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 27. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2008 Ja, har tenkt på den store eventyrboka og Ole Brum-boken for de minste, de er fine Ikke så alt for dyre heller... Har også ønsket penger til sparekonto og bilsete (men denne grandtanten ville ikke gi penger ). Helt ærlig synes jeg penger er det beste, for det er noe som kommer han til gode lenge, og da kan vi spare opp til ting han kommer til å trenge i fremtiden (sykkel, ski, førerkort o.l)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå