Gå til innhold

Hva ga dere i dåpsgave til egne barn ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, vi kommer ikke til å gjøre det. Selve festen er vår gave til han, mulig vi setter litt penger på en sparekonto til han e.l. Men kommer ikke til å kjøpe noe...

Skrevet

5500 kr på konto+ håndlaget hals smykke i gull med navnet hennes på:)

Skrevet

Nada svada! Selskap og klær gjør at vi har ryki på en 6-7 tusen hver gang så jeg synes det holder! Ja, vi har en stor familie :)

Skrevet

og selskapet da selvfølgelig. lokale,mat, servitører og kaker..

Skrevet

Selskapet.

Skal kjøpe et smykke, men ikke noe mer.

Skrevet

vi satte inn 1000,- og så kjøpte jeg dåpstallerken + at vi kjøpte koldtbord og kaker :)

synes det er greit å gi noe til barnet selv om barnet får "festen" så blir jo det en merkedag :)

kunne ikke falle meg inn å ikke gi en gave også!

Skrevet

Hadde ikke tenkt å gi noe, men ble til etterpå at vi kjøpte koppesett (fat, tallerken og krus) siden han ikke hadde fått det til hverken fødsel eller dåp.

Skrevet

Vi hadde egentlig ikke gitt noe, men bestilte senere avtrykk av hånd og fot i støpesten. Dette får også nå lillesøster, så har de begge avtrykkene sine.

Skrevet

Vi hadde navne/velkomstfest og ikke dåp, men jeg ga et scrapalbum til han som jeg hadde jobbet med siden han kom til verden. Men fytte rakkern så mye penger som gikk med til det - men det er en gave jeg håper han kan sette pris på når han blir eldre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...