PrettyPink Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Jeg er tredjegangsfødene og skal for første gang ta KS, planlagt. Noen som har opplevd at fødselen startet før KS?? Har fått KS dato 1 uke før termin. Mine tidliger fødsler har vært 14 dager på overtid ved første og 4 før med andre.
Raych Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Ja, min andre fødsel startet 15 dager før planlagt KS (som skulle være 14 dager før termin). Det ble tatt hastesnitt da jeg kom på sykehuset. Jeg hadde planlagt KS med førstemann også, så jeg opplevde ikke KS nummer 2 som noe mer stressende enn det første. Alt var rolig og avdempet bortsett fra riene som kom med 1 minutts mellomrom. Hvis det er lenge før du skal ta KS når fødselen starter kan det hende de prøver å stanse fødselen først. Hos meg var det visst ingen vits ettersom både vannet hadde gått og riene kom omtrent kontinuerlig.
Gjest Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Tredjemann hos meg låg i seteleie og det ble bestemt ks ca 1 uke før ul.termin, men vannet gikk en uke før den datoen så det ble ks den dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå