Gå til innhold

Fødsel startet før planlagt KS??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er tredjegangsfødene og skal for første gang ta KS, planlagt. Noen som har opplevd at fødselen startet før KS?? Har fått KS dato 1 uke før termin. Mine tidliger fødsler har vært 14 dager på overtid ved første og 4 før med andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner en som har opplevd det. Hun fødte vaginalt. Men hun var førstegangsfødende, og jeg vet ikke grunnen til at hun hadde planlagt KS.

Skrevet

Jeg kjenner 2 som skulle ha planlagt keisersnitt der fødselen startet. På hun ene gikk vannet, men barnet lå på tvers så de stoppet riene og tok keisersnitt. På hun andre var det pga trangt bekken. Da riene startet gjorde de en vektestimering. Prøvde å overtale henne til å føde vaginalt pga estimeringen viste lite barn, men hun ville ikke. Ble tatt keisersnitt og jenta som ble født var ikke mer enn 2400.... Da angret hun litt, men det er jo aldri noen garanti for at de beregner rett :)

Skrevet

hei

jeg har bare keiserinner..2 hastesnitt og 1 planlagt..fikk prematur rier i uke 34 med det planlagte..ble da lagt inn på sykehuset og fikk de stoppet med brikanyl....de brukte 4 dager på å stoppe de og hadde de ikke stoppet etter den siste sprøyten så ha de tatt snitt og lagt henne i kuvøse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...