Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Min beste venninnes nye kjærste går meg kraftig på nervene. Syns han er en fryktelig hoven, arrogant besserwisser, men i følge henne kan dette være "the one". Dette har hun sagt tiligere om karer hun har dumpet få uker etterpå. Håper det gjelder han her og, men hva skal jeg si når hun spør hva jeg syns om ham. Har ikke hatt problemer med hennes tiligere kjærester så det har ikke vært noe tema, men nå vet jeg ikke hva jeg skal si. Skal jeg svare sant og risikere at hun blir sint på meg og dessuten at det sikkert blir fryktelig dårlig stemmning de gangene jeg treffer dem sammen. Eller skal jeg svare usant eller unvikene og bare bite tennene sammen når han er i samme rom som meg? Risikerer jo at de vil vare og at jeg dermed må hålde ut uten å kunne si noe som helst for da blir hun jo grinete fordi jeg ikke sa sannheten. Ble rotete dette, men er ganske fortvilet.
Regnbuens barn™ . Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Det går jo an å pakke det litt inn, hvis hun spør deg om han så trenger du ikke buse ut med alt du syns, men spørre henne om han er snill med henne og viser respekt? Fortell henne at det viktigste for deg er at han er snill med henne, og det bør være det viktigste for deg. For det er faktisk ikke slik at du må like typen hennes, alle har hver sin smak, så det kan hende hun ser de fine sidene hans selv om du ikke gjør det. Så lenge han behandler henne med respekt så ville jeg latt være å buse ut med alt du har lyst til å si..
~~DoraDora~~ Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Jeg ville latt henne finne ut av det selv, og finner hun ikke ut av det, så er det jo bare bra det. Kanskje hun klarer å få fram det beste i ham også.....? Men jeg forstår deg godt.Ei venninne av meg var samboer med en jeg ikke kunne fordra, og det ble ikke så ofte til at vi møttes sammen med mannfolka. Nå er hun samboer med en annen, og vi treffes mye oftere. Min venninne fant selv ut at han andre ikke var så fantastisk som hun trodde. Selv om jeg kunne fortalt henne det lenge før, og hun kunne unngått å kaste så lang tid bort på ham, lærte hun jo av å finne dette ut selv. Resultatet er kanskje at hun nå setter mye mer pris på ham hun nå har funnet seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå