Gå til innhold

Jeg har lyst på jul NÅ!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har lyst til og lage julegodteri og bake julekaker og pynte og styre. jeg har lyst til og lage mange hjemmelagde julegaver som er fine, som folk faktisk vil ha. og jeg vil gjøre det nå!

tror vi må ha et juleverksted snart... hehe...

bare ikke så volsomt mye småen får til og gjøre fint (ikke jeg heller for den sak skyld... hehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DIB juleverksted hørtes faktisk litt morsomt ut.

Jeg er også en sånn som lager julegavene selv. Det er en stund siden jeg kjøpte en gave ja.

Skrevet

Åjaaa, det er så koselig med jul!!! Men jeg skal rekke å bli tynn først, så det behøver ikke å være jul riktig ennå ;-)

Skrevet

har du noen forslag til hva man kan lage?

Skrevet

Du da høna.. Roa egga dine litt a ;) Har ikke tid til jul helt enda ;)

Skrevet

hehe... jo det er altid tid til jul :-) nå har jeg planlagt 5 frosjelige konfekter som jeg skal lage til jul.. hehe... men tror det er litt tidlig og begyne og lage de enda... hehe vil lage NÅ.

Skrevet

Hehe..

Du asså.. godt du har planene klare da!

BTW.. Har ferie 1 1/2 uke jeg nå.. så skal jeg jobbe tilsvarende, så har jeg TRE UKER ferie.. Men det har du sikkert sett på msn min?

Skrevet

Hehe... fikk faktisk litt lyst på jul av å lese disse trådene dine mortilgunnar. Og jeg som egentlig ikke liker jul en gang da. Hata faktisk jula før. Men det blir vel anerledes når man har fått barn. Går første jula med barn i møte nå, og kjenner at jeg gleder meg til at tvillingene blir så store at det kan være med på å gjøre juleting. Jentene mine er 10 mnd denne jula. Det artigste for dem blir vel alt gavepapiret tenker jeg:)

Skrevet

Jeg er glad i julen, men likevel. Rolig i svingene her nå :) Må lese en del tusen sider pensum før jeg har tid til jul!

Skrevet

Jeg for min del har planer om å hoppe over hele jula i år. (selv om det såklart ikke lar seg gjøre. Har en sønn på 2) Er gravid, og min menstermin er 22.desember og ultralyd termin er 7.januar... litt redd for å planlegge for mye i jula merker jeg...

Men et tips dersom du har helt små barn, så er det fortsatt ting de kan lage. De kan male store bilder, og så klipper du ut mindre deler og limer opp på tykk papp i fin farge. Blir utmerkede kort, som også kan rammes inn. Ellers kan du kjøpe store tre knotter, og gi ungen maling og pensel. Når kunstverket er ferdig limer du på magneter bak. Hobby butikken Panduro har også sånne pakker med nisser, engler osv man kan lage. Der førlger det med alt du trenger, og hvordan du skal gå frem. :) Ellers kan du kjøpe helt hvite kopper, så kjøper du spesielle tusjer som kan herdes i ovn. Da kan de lage flotte kopper som tåler maskinvask.

Skrevet

ferie er digg :-) jeg syns du skal ta deg en oslo tur i ferien.. hihi

Skrevet

Jeg skulle også gjerne ha knipset med fingrene og vært i begynnelsen av desember :) men jeg har ikke tid til at det skal være jul heeel enda hehe.

Må vaske og styre og ordne til baby først, så må jeg føde og SÅ kan julen godt komme :)

Skrevet

småen var litt over året i fjor og han syns det var knall med stemningen. spesielt juletret.. hehe.. og all kosen på kjøkkenet..

bra du kommer i julestemning.. hehe

jeg skal ikke ha småen på julaften en gang... hehe.. men det er i grunn helt greit. det er ikke julaften som er det beste med julen. det er forbredelsene og juletret og dagen etter julaften, når alt er forbi :-)

Skrevet

hehe.. en del tusen siders pensum tar du i lurnsjen i morgen. det er ikke noe stress. jeg syns i grunn du er ganske vrang nå som i det hele tatt nevner det... hehe

Skrevet

oj det hørtes travelt ut. forstår godt om du vil stikke hodet ned i sanden og vente på januar.. hehe.. det går nok flott skal du se. pluttselig er du på nyhetene med enten julaftenbarn eller nyttårsafen barn.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...