Gå til innhold

Jenter, onsdag begynner vi å skrive oktober ;o)


Gjest

Anbefalte innlegg

og vi har alle sammen termin i oktober, så vi går spennende tider i møte nå - noen som har født allerede???

 

selv føder jeg mer enn gjerne nå, klarer nesten ikke å vente lenger - vil så gjerne se henne.........sukk.

 

Lykke til med fødselen alle sammen c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Allerede på onsdag?!?! Hadde ikke tenkt på at oktober er så nær....

 

Har fått ryddet og ommøblert siste rest i dag (har byttet soverom) så nå er vi nesten helt klare. Gleder meg noe enormt! Sitter og kjenner etter mulige tegn hele tiden....men kan jo risikere å gå i tre uker til da - så best å ikke bli utålmodig for tidlig. =)

 

Lykke til til alle dere andre oktoberdamer!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie73: Haahha, er sååå godt å se at det ikke bare er meg som er så utrolig utålmodig og LEI av ventinga :)

Flirer godt av flere av innleggene dine, for det er som om jeg skulle ha skrevet dem selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie,mente jeg, ikke julie73.. det var kanskje to forskjellige personer det... *rødme*

 

anyway, jeg er like utålmodig jeg oxo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cyberkit

 

Har du lenge igjen?

Åh, så godt å høre at vi er flere - hehe...

Neida, Julie og Julie73 er samme person, bare fant ut at når jeg ble høygravid kunne 73 sløyfes av en eller annen merkelig grunn. (ble vel et ledig nick da...hehe)

Jeg håper jeg ikke går så alt for mye over tida...for jeg vil så gjerne se henne snart, lukte henne og bare holde henne - ikke bare ha henne i magen min...hehe.

Siden tiden går litt sakte om dagen er jeg blitt ganske så ivrig her inne på BIM (håper det ikke plager for mange...) - da slår man ihjel fort en time eller tre ;o)

Bare 9 dager igjen til termin nå.....og veldig lite tegn til at noe er i gang, annet enn kynnere og mensmurringer.

 

Vi er snart i mål - snart ;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er det 1 uke til min termin, og 3 dager til igangsettelse!!!

-bare 3 dager igjen........... weeee!!

Gru-gleder meg.. smertene er ikke helt stas, men gleder meg til premien for alt; en deilig liten prinsesse!

Dette er mitt siste svangerskap - er enig om at 4 barn er en flott bukett!

2 dager igjen til oktober....

Nå er vi snart ferdige alle mann her!

Men vi kan jo fortsette å møtes på oktober 2008 klubben i blant?

 

Uansett; lykke lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så herlig, da vet du at du har henne i armene dine innen noen dager bare, det må være en lettelse...fremfor å gå og lure på når det skjer noe. Jeg aner jo ikke om jeg skal gå til i morra eller 3 uker til, det er litt frustrerende ;o) men men........

hadde vært koselig om vi kunne møtes på oktober-klubben etter fødselen også

 

Lykk til (alle sammen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tidlig du er oppe, Julie?

Ja, nå blir det spennende! Jeg har seks dager igjen til termin, men kjenner ingen tegn som jeg forstår meg på, i alle fall.

Hva bruker vi dagene på nå, da?

Godta det vi ikke rakk å få heeeelt klart, eller styre på mer?

Eller se på film. Det har jeg gjort en del av i det siste, ble vipkunde på Mix i går.....Hvis andre her også tar seg en formiddagsfilm, gi beskjed om anbefalinger!

Ha en god dag, alle sammen!

Cecilie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Celo

Joda i natt ble det søvn fra 01-03 bare, så da blir det noen timer på BIM om natta.

Lite jeg får gjort om dagen pga bekkenet, så jeg har vel sett alt som kan ses av filmer, ellers har jeg blitt veldig god på å gjøre ting langsomt - samt at jeg hviler mye. Er så klar for å føde nå, for jeg har babyen min oppi halsen kjennes det ut som, de indre organene spretter vel bare ut igjen når jeg har født....hehe....føles som alt er skviset til det minimale.

Barnetrommet og alt annet har vært ferdig i et par mnd, jeg orker ikke stress og det å handle i siste liten - og det var lurt siden bekkenet er blitt som det har blitt.

Prøv å slapp av og hvil deg mest mulig....plutselig sitter du der med manglende nattesøvn eller svangerskapskløe og da skal jeg love deg at man blir zombie ;o)

Ha en fin første oktober-dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...