blablablu Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 har ca 1 uke igjen til mensen egentlig skal være på plass..men denne gangen her tror jeg ikke at den kommer:):) jeg har nemlig hatt kjempe ømme brystvorter den siste uken..de er liksom bare helt i veien og kjempe ubehagelige når jeg kommer borti.. etter mine beregninger hadde jeg nok EL forje helg eller litt før...rart at symptomene kommer så raskt.. Samboreren min tror det er et såkalt innbilt svangerskap,..hehe..men jeg er 99,9% sikker på at jeg er gravid..bare vet det liksom.. noen andre som har erfaringer??? innbilt svangerskap er en ting, men jeg kan vel ikke innbille meg at brystvortene er ømme og vonde??? er de det så er de det mener nå jeg..
Mikkemafian Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Beklager å måtte si det, men det går helt fint å tenke på seg ømme bryster, kvalme, bekkenkrangling. Har opplevd det opptil flere ganger. Men det er ikke dermed sagt at du trenger å melde deg inn i foreningen for innbilte svangerskap likevel. Jeg er president der... Vi ønsker ingen flere medlemmer... Så jeg krysser fingrene for at symptomene er reelle og at du har en liten huleboer som blir værende i mange måneder:)
blablablu Skrevet 28. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2008 Vet at noen tenker seg til ømme bryster og kvalme etc..men har de virkelig vondt og skikkelig ømme bryster da??? eller er det som det ligger i ordet??innbilning??? og innbilning er vel ikke ekte??? har skikkelig spreng i brystvortene.. så jeg velger å tro det ikke er innbilning..det er svært ekte for å si det mildt..hehe bare jeg ikke blir døds skuffa når/hvis ikm kommer..
Mikkemafian Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Jeg hadde faktisk stikninger og spreng i brystvortene så det var vanskelig å ligge på magen sist pp.. Ikke noen positiv test, og tr kom 5 dager på overtid. Hadde så mye symptomer at jeg testet ETTER at jeg hadde sluttet å blø også, fordi jeg følte meg så gravid, men nei da... Så det er mulig... Om et er så ofte, vet jeg ikke. Har aldri opplevd det så voldsomt før... Men ikke hør på denne gamle høna her.. Vær positiv inntil det motsatte (forhåpentligvis ikke) er bevist:) Lykke til med testing!!!
pjokkemamma*07+10* Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Det kan jo hende du faktisk ble gravid, men at egget ikke festet seg i livmoren. Er ikke det 50-50 sjanse el noe sånt? Så kanskje du fikk symptomer fordi kroppen begynte å reagere..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå