Deep Shit Junkie Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Synes dere burde søke hjelp for å si det mildt. At dere fremdeles ikke har blitt stuerene og fremdeles føler en trang til å tisse på partneren i senga, høres direkte perverst og heslig ut. Jeg skal be om at moderator fjerner de gjeldende trådene.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Kanskje man burde fjerne alle sextråder da eller mulig du bør tre på deg en finlandshette og sota briller så slipper du å lese om folk som tisser på seg...herregud det er da helt vanelig
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Blablablabla.................................. blabla
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Sier DU, med DITT nick!!! Høres ut som du står til knærne i dritt, konstant. Tenker på dritt når jeg ser nicet ditt.
Deep Shit Junkie Skrevet 27. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2008 Vanlig? Nei det er det ikke. Du er pervers, du burde trene lukkemuskelen din og kom ikke her å si at det er stuerent å tisse på den man er glad i. ÆSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSJ.
Deep Shit Junkie Skrevet 27. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. september 2008 Vet du at det er DITT problem. Mitt nick er fra en god venn som har dette kallenavnet.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #7 Skrevet 27. september 2008 Jeg snakker om at det er normalt å tisse.....Har jeg sagt hvor, JEG SA PÅ SEG? Frekke kjærring...!!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #8 Skrevet 27. september 2008 Akkurat ja, så vennen din er knarker?? Derav navnet...jaja narkomane er jo overalt
Deep Shit Junkie Skrevet 27. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. september 2008 Jeg er FAKTISK IKKE frekk. Trådene var kvalme og bør få ringvirkninger på hva som er lov til å diskutere her inne.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #10 Skrevet 27. september 2008 Hvorfor drar du inn ringer i denne diskusjonen.....?
Deep Shit Junkie Skrevet 27. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 27. september 2008 Jeg velger heller å si at det er en som livet har vært ond mot. Min venn prøver så godt han kan å komme tilbake. Knarker bør du slutte å beskrive mennesker som er i vanskelige situasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå