Gå til innhold

hvor lenge kan hun egentlig gå med feber??

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er i mårra 6 dagen med feber....

har vært hos lege, som sa det var virus... =/ men kan hun da gå uendelig med feber fordi det er et virus?

feberen ligger på ca 39, men på det verste var den oppe i 40,7...=(

formen hennes varierer veeeldig..for hun er egentlig pigg frem til kl 3 ca, så bare blir hun slappere og slappere frem te ho sovner...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter i håp om at noen vil svare i dag....

Skrevet

Har legen tatt crp?? Og hvor lenge siden er det??

Hvis crp ligger under 50 så er det virus gjerne.. Over 50 så er det ofte en bakterie innfeksjon.. Spiser hun?? Drikker hun??

Mini har gått lenger en det med feber uten at det har vært noe annet en virus.

Skrevet

jeg tror jeg ville snakket med lege igjen....det er jo frustrenede når det går over så lang tid...

Skrevet

crp ble målt på torsdag og var da 43....

hun spiser minimalt til vanlig og enda mindre nå... ca en halv pølse i går feks... hun drikker sånn ok... =)

det skal sies at dette er 3 infeksjonen på under 2 mnd... har hatt 3 dager mellom hver virusinfeksjon...=(

Skrevet

Da kan det være at hun har fått på seg en ny virus innfeksjon med en gang.. Men jeg ville ha dratt ned til legen på mandag og sagt at du ønsket ny crp.. Hos små så kan crp fyke i været ganske så kjapt og er det ikke virus så vil crp være mye høyere en 43 nå..

Hoster hun ??

Enkelte typer bronkitter bla gir ikke høy crp.. Men da vil det være omternt en endeløs hoste .. Når mini hadde det hostet han så han kastet opp flere ganger..

Skrevet

hun hoster og hoster og hoster!!!!

men hun er under utredning for en del ting og har egentlig hoste HELE året 24/7!! så den regner jeg ikke med at vi får gjort noe med nå, men syns en uke er lenge å ha feber!!....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...