Gå til innhold

tips til bilstol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om ett billig, sikkert og bakovervendt (combi) bilsete, som samtidig er lett og montere i bilen?

Vi leter etter et 2. sete for å ha i vår 2. bil. Jeg har det "sikkreste" sete i min bil, siden det er jeg som kjører mest på mini. Men når pappaen skal hente mini i barnehagen (2-3ganger i mnd), så er det så innmari tungvint og demontere setet i min bil og flytte det over i hans bil. Har besafe izi combi. Siden det setet vi har var relativt dyrt, så ønsker vi å ikke bruke så mye penger på det 2.setet, da dette vil bli brukt ganske lite. Setet vi leter etter bør også være lett og ta inn og ut av bilen, siden pappaen bruker bilen sin til litt frakting av utstyr osv. Bruker også 2.bilen til å dra på turer i helgen, da denne er bedre å kjøre langt med.

Noen som har noen tips til hva slags sete vi kan kjøpe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med et Sabelt Ferrari sete? det har gjort det bra i sikkerhetstester, og koster bare 1150,-. Kan brukes begge veier, justerbar sittestilling og noen av de sikreste beltene på markedet (sabelt lager til vanlig belter for rally, formel 1 osv, og disse er de samme).

Søsteren min har dette, og er veldig fornøyd. Vi skal kjøpe det til junior nå om en mnd :)

http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=FER6701-406&vg=&vgpath=

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...