Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Hvor er du fra? Hvor mange unger har du? Blir du der eller flytter du til norge igjen?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Det som slo meg når jeg leste overskriften var at "ja det er ganske mange millioner som bor i england" men ser med skuffelse at du mener om noen her inne bor der.. ;-)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 hihi, ja det er sant..........
IgglePiggle Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Ja jeg bor i England ja. Bodd her i snart 10 aar. Har 1 liten gutt og kommer nok ikke til aa flytte tilbake til Norge nei..
Little Miss Poopsie + en til! Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 Hei, vi bor i England. Har bodd her i 8 aar, har et barn paa litt over 1 aar. Har ingen umiddelbare planer om aa flytte tilbake. Hvordan det? Bor du her?
Northernlights Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Søskenbarnet mitt bor der. Hun lengter hjem ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå